Michał Kondratiuk

Michał Kondratiuk

Michał Kondratiuk jest dyrektorem sprzedaży w marce La Mania, jednej z wiodących polskich marek premium. Posiada ponad 7 lat doświadczenia w firmie, gdzie początkowo pełnił funkcję menedżera ds. e-commerce. Jego obszar odpowiedzialności obejmuje kluczowe działania w zakresie tworzenia strategii sprzedaży, przygotowywania struktury kolekcji, zatowarowania, współpracy z działami kreacji oraz produkcji. Michał opracowuje i wdraża strategie sprzedaży na marketplace’ach, kształtuje politykę cenową marki oraz odgrywa kluczową rolę w umacnianiu pozycji marki La Mania na rynku mody.

Partnerzy

Partnerzy strategiczni

Współorganizator

Strategiczny Patron Medialny

Partner główny +

Partnerzy główni

Partnerzy

Partnerzy +

Partner transportowy

Projekt zrealizowany we współpracy z Narodowym Centrum Kultury.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Muzyka”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.

Partnerzy wspierający

Ad Partnerzy

Partnerzy okrągłego stołu

Patronaty Honorowe

Miejsce

Partnerzy merytoryczni

Patroni medialni

Partnerzy wydawniczy

Partner idei

Partner Networkingu

Pobierz program w PDF

Zapisz się na Newsletter