Bartosz Hojka

Bartosz Hojka

Od 10 lat prezes zarządu Agory, która w tym czasie umocniła się na pozycji lidera rynku kinowego (Helios) i reklamy zewnętrznej (AMS), wkroczyła w obszar produkcji i dystrybucji filmowej (Next Film) oraz rozpoczęła ekspansję w segmencie radiowym, łącząc Grupę Radiową Agory i Eurozet.

Pod jego kierownictwem Agora stała się liderem cyfrowej transformacji w polskich mediach. Gazeta Wyborcza jako pierwsza w kraju z ogromnym sukcesem wdrożyła subskrypcję internetową, plasując się w europejskiej czołówce. Jednocześnie Agora rozwinęła wiele innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze cyfrowych treści i reklamy – w tym programatycznej, świadcząc poprzez spółkę Yieldbird usługi dla wydawców internetowych w ponad 30 krajach świata.

Członek Rady Nadzorczej WAN-IFRA, największej światowej organizacji zrzeszającej wydawców. Członek Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Partnerzy

Partnerzy strategiczni

Współorganizator

Strategiczny Patron Medialny

Partner główny +

Partnerzy główni

Partnerzy

Partnerzy +

Partner transportowy

Projekt zrealizowany we współpracy z Narodowym Centrum Kultury.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Muzyka”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.

Partnerzy wspierający

Ad Partnerzy

Partnerzy okrągłego stołu

Patronaty Honorowe

Miejsce

Partnerzy merytoryczni

Patroni medialni

Partnerzy wydawniczy

Partner idei

Partner Networkingu

Pobierz program w PDF

Zapisz się na Newsletter